torsdag 9 augusti 2012

Mitt himmelrike på jorden

Jag bodde på en ö i några dagar. Bortkopplad från världen. Utan telefon, internet, tv eller radio.

j
Utan dessa distraktioner sjönk jag in i mig själv.



Jag fann att precis som himlen och havet kan vara ljust, varmt och glatt



kan det även vara djupt och mörkt


för att sedan bli lugnt och stilla.

Mitt i detta lever ön, vars speciella karaktär formas av dess naturliga omständigheter. 


Precis som jag.



Se fler bilder på:
http://www.flickr.com/photos/annikaengman/

3 kommentarer:

  1. Vackert skrivet och tänkt, vackra bilder, vackra Annika! /Viktoria och mini

    SvaraRadera
  2. kan man annat än älska detta? underbara bilder och underbart skrivet! och så sant!

    SvaraRadera
  3. :) Det såg härligt och avslappnande ut. Mycket trevligt komponerat med bilderna varvat med textraderna. Kram

    SvaraRadera