torsdag 28 april 2011

Längtar till juni!

Vad ledsen jag blir.
Det går inte att lägga upp bilder på bloggen. Det har inte funkat på flera dagar nu, så jag får väl skriva ett inlägg utan bilder.
Nu går det segt med skapandet. Jag har många idéer men lite tid. Det kanske skulle fungera om jag planerade min tid lite bättre, men nu får jag dåligt samvete om jag gör någonting annat än att lägga energi på mitt pm som ska vara inne nästa vecka. Jag avundas människor med överdrivet (eller är det normalt?) mycket energi som kan göra både och. Jag behöver mycket lugn och ro, koncentration och energi att lägga på ett projekt. Men i maj blir det lite lugnare i plugget (tror jag) och sen är jag ledig hela juni och då ska det målas! För tillfället får jag hålla till godo med att läsa om Frida Kahlos skapande, om kvällarna innan jag somnar.
Här hade jag tänkt lägga upp bilder från min underbara påskhelg i Laholm, men det får komma vid ett senare tillfälle när tekniken vill samarbeta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar